« فرازهايي از وصيت نامة مداح اهل بيت، جانبازِ شهيد حاج سيد مجتبي علمدار »


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

.. به همه شما وصيت مي کنم، همة شمايي که اين صفحه را مي خوانيد، قرآن را بيشتر بخوانيد، بيشتر بشناسيد، بيشتر عشق بورزيد، بيشتر معرفت به قرآن داشته باشيد، بيشتر دردهايتان را با قرآن درمان کنيد، سعي کنيد قرآن انيس و مونستان باشد، نه زينت دکورها و طاقچه هاي منزلتان.


به دوستان و برادران عزيزم وصيت مي کنم کاري نکنند که صداي غربت فرزند فاطمه (س)« مقام معظم رهبري » را که همان نالة غريبانة فاطمه (س) خواهد بود، به گوش برسد. نگذاريد آن واقعه تکرار شود، حتماً مي پرسيد کدام واقعه ؟ همان واقعه اي که بي بي فاطمه زهرا (س) نيمة دل شب دست به دعا بردارد که: « اَلَّلهُمَّ عَجِّل وَفاتِي سَريِعاً ».همان واقعه اي که علي (ع) از تنهايي با چاه درد و دل کند. همان واقعه اي که امام خميني(ره) بگويد: من جام زهر را نوشيدم و نالة غريبانة «اَلَّلهُمَّ عَجِّل وَفاتِي سَريِعاً» او، فاطمه (س) را به گريه آورد.


شيعه ها! مسلمونا! حزب اللهي ها! بسيجي ها! و.. نگذاريد تاريخ مظلوميت شيعه تکرار شود. بر همه واجب است مطيع محض فرمايشات مقام معظم رهبري که همان ولايت فقيه مي باشد، باشند. چون دشمنان اسلام کمر همت بستند تا ولايت فقيه را از ما بگيرند شما همت کنيد، متعهد و يکدل باشيد تا کمر دشمنان بشکند و ولايت فقيه باقي بماند.


.. زماني که زير تابوت مرا گرفتيد و به سوي آرامگاه مي بريد تا مي توانيد مهدي (عج) و فاطمه (س) را صدا بزنيد . تنها اميد من که همان دستمال سبزي است که هميشه در مجالس و محافل مذهبي همراه من بوده، به اشک چشم دوستانم متبرک شده است روي صورتم بگذاريد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody